Protek Grup Satış Sonrası Hizmetler Birimi, garanti kapsamı dışında kalan cihazlarınızın da etkin ve yüksek performansla çalışır durumda kalmasını sağlamak, ayrıca profesyonel düzeyde hizmet sunabilmek için Sözleşmeli Bakım Sistemini oluşturmuştur. Cihazlarınıza en uygun bakım periyotlarını kendiniz seçebilirsiniz. Bakım Sözleşmesi ile: yedek parça gerektirmeyen onarımlar için işçilik ücreti alınmaz.
Bu nedenle daha ekonomiktir. Periyodik bakımlar sayesinde cihazlarınızın arıza yapma olasılığı azalır. Bakım Sözleşmeli cihazlara verilecek teknik danışmanlık hizmetleri ücretsiz olarak yapılır. Cihaz kullanıcılarına yönelik kullanıcı eğitimleri de ücretsiz olarak verilir. Arıza onarımlarında sözleşmeli müşterilerimize öncelik verilmektedir. Cihazlarınıza ilişkin teknik bilgiler sürekli kayıt altında tutulur ve güncellenir. Böylece teknik sicili çıkarılmış olur. Cihazlarınız teknik servisimizin etkin servis garantisi altındadır